maandag 14 januari 2013

Lokaal sociaal

Dit wordt een leuk ding...........
Ik denk dat we al een aantal dingen  doen op dit gebied maar we kunnen dit zeker verbeteren. We hebben al lijsten met mensen die we volgen (lokaal). Ik denk dat we wel in kaart hebben wie we moeten volgen en wie niet.

We geven niet alleen informatie via de sociale media maar proberen ook vragen op te pakken en deze te beantwoorden. We kijken vaak via #durtevragen of er vragen zijn die we kunnen beantwoorden in ons vakgebied. Misschien moeten we ook ruimer zoeken. Ik heb al een paar keer gezocht via twitter en dan via het zoekformulier en  wat me toen opviel en nu ook weer is dat de bibliotheken veel informatie geven.
Er zijn een aantal bibliothecarissen die https://twitter.com/DeBibliotheek1 hebben opgezet.

Ik ga de digitale snelweg eens verkennen op een hangplek.

1 opmerking:

  1. Doen jullie eigenlijk ook mee aan debibliotheek1? Twitter is maar 1 plek. Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat verzamelen aan Goudse social media uitingen. Als je dat in een Google document gaat doen, ben ik wel geinteresseerd om mee te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen